Pytanie zdaje się być absurdalnie postawione, ale czy rzeczywiście?Oczywiście o jakości usług księgowych decydują różne czynniki, a głównie wiedza księgowa Księgowych 🙂
Ale o jakości, a może bardziej, o subiektywnej ocenie jakości usług księgowych mogą zdecydować czynniki, jakie wspiera chmura internetowa, tzn. praca biura księgowego w chmurze, zapewniająca lepszą dostępność i nowe modele współpracy Biura Rachunkowego z Klientem.
Stosując rozwiązania dostępne na zasadzie chmurowego systemu Biura Rachunkowego osiągamy poprawę jakości obsługi klientów Biura Rachunkowego zapewniając / oferując:
- Kontakt z biurem 24h/7 bez dodatkowych kosztów pracy… Niby nic, a Klient może zalogować się do systemu i sprawdzić informacje jakie przygotował mu jego Księgowy. Może to zrobić wtedy kiedy np. dzieci już usnęły 🙂 a jego Księgowy już chillout’uje się po pracy 😉
- Pracę na wspólnej bazie przez udostępnianie Klientowi oprogramowania do działalności operacyjnej – system sprzedaży, ewidencja zakupów, rozliczenia pieniężne i rozrachunki, czy gospodarka magazynowa
- Informacje z Księgowości „spływają” do modułów Klienta i to automatycznie, baz dodatkowych nakładów pracy i mailowania!
- Dzięki dedykowanej chmurze Biura Rachunkowego jego Klienci pracują jak z własnym Księgowym w firmie – moduł księgowy czerpie na bieżąco dane z pracy użytkowników operacyjnych, a oni korzystają z danych wprowadzanych w księgowości na bieżąco, czy aktualnych rozrachunkach
No i jak tu świadczyć wysokiej jakości usługi księgowe bez chmury, tzn. nie oferując ich w chmurze internetowej?
A widzisz argumenty przeciw?