Jak się towarem chce handlować to trzeba na nim się znać, czyli mieć też w systemie jego opis i dane potrzebne do…
Właśnie!!! Do czego?
Jeśli chcemy ewidencjonować zakupy, dokumenty magazynowe oraz prowadzić sprzedaż potrzebujemy kartoteki towaru. Mniej lub bardziej rozbudowanej. Ale to wystarczy w naszym systemie sprzedaży.
Jeśli chcemy tym towarem handlować przez Internet to… hoo hoo!
Potrzebujemy:
- Zarządzać cennikami i promocjami
- Przechowywać szerokie informacje i opisy towaru
- Określać rodzaj towaru według struktury wyszukiwarek na portalach aukcyjnych
- Określać nasze własne cechy towaru do pozycjonowania SEO i wyszukiwania w naszym sklepie internetowym
- Zarządzać zdjęciami produktu, które będą dostępne również dla sklepu internetowego i prezentacji w portalach aukcyjnych
- Wydajnego repozytorium zdjęć, które spełni wymagania stawiane handlującym przez przepisy prawa lub konsumentów
- Zarządzać towarami powiązanymi, kompletami, zestawami, rozmiarami, kolorami, kolekcjami, …
I tak tej wyliczance nie ma końca 🙂
To się właśnie nazywa PIM. Czyli potrzebujesz rozwiązania określanego jako Produkt Information Management!
No to coś takiego dodaliśmy w enovej. Sprawdzone w kilku wdrożeniach. Moduły ENOKO rozszerzają enovą o PIM, więcej na: http://enova.komako.pl/enoko-e-commerce.html
Mając PIM w branży e-commerce możesz automatyzować #łańcuchdostaw