Klient potrzebował PIM …a ja myślałem o kartotece towarowej

Jak się towarem chce handlować to trzeba na nim się znać, czyli mieć też w systemie jego opis i dane potrzebne do…

Właśnie!!! Do czego?

Jeśli chcemy ewidencjonować zakupy, dokumenty magazynowe oraz prowadzić sprzedaż potrzebujemy kartoteki towaru. Mniej lub bardziej rozbudowanej. Ale to wystarczy w naszym systemie sprzedaży.

Jeśli chcemy tym towarem handlować przez Internet to… hoo hoo!

Potrzebujemy:

  1. Zarządzać cennikami i promocjami
  2. Przechowywać szerokie informacje i opisy towaru
  3. Określać rodzaj towaru według struktury wyszukiwarek na portalach aukcyjnych
  4. Określać nasze własne cechy towaru do pozycjonowania SEO i wyszukiwania w naszym sklepie internetowym
  5. Zarządzać zdjęciami produktu, które będą dostępne również dla sklepu internetowego i prezentacji w portalach aukcyjnych
  6. Wydajnego repozytorium zdjęć, które spełni wymagania stawiane handlującym przez przepisy prawa lub konsumentów
  7. Zarządzać towarami powiązanymi, kompletami, zestawami, rozmiarami, kolorami, kolekcjami, …

 

I tak tej wyliczance nie ma końca 🙂

 

To się właśnie nazywa PIM. Czyli potrzebujesz rozwiązania określanego jako Produkt Information Management!

 

No to coś takiego dodaliśmy w enovej. Sprawdzone w kilku wdrożeniach. Moduły ENOKO rozszerzają enovą o PIM, więcej na: http://enova.komako.pl/enoko-e-commerce.html

 

Mając PIM w branży e-commerce możesz automatyzować #łańcuchdostaw

Dodaj komentarz